مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-03بين الملل

ایران برای بازگشت به تعهدات برجامی اش، باید تضمین بین المللی داشته باشد


یک تحلیلگر مسائل بین الملل با تاکید بر اینکه ایران برای بازگشت به تعهدات برجامی اش باید یک تضمین بین المللی داشته باشد، گفت: این تضمین در گروه برداشته شدن تحریم هاست.

- ایسنا/خراسان رضوی یک تحلیلگر مسائل بین الملل با تاکید بر اینکه ایران برای بازگشت به تعهدات برجامی اش باید یک تضمین بین المللی داشته باشد، گفت: این تضمین در گروه برداشته شدن تحریم هاست.

دکتر مهدی مطهرنیا در گفت وگو با ایسنا در خصوص پاسخ منفی ایران به پیشنهاد مذاکره با آمریکا، اظهار کرد: آنچه که بایدن طرح می کند، بازگشت ایران به مذاکرات در باب پرونده هسته ای و تغییر و تحول در متن برجام است.

وی با بیان اینکه کانال مذاکره هیچ گاه از سوی آمریکا بر روی ایران بسته نبوده است، ادامه داد: حتی زمانی که دانشجویان خط امام در ایران، بر اساس تحلیلی که داشتند، سفارت ایالات متحده را به عنوان لانه جاسوسی تسخیر کردند، آمریکایی ها هیچگاه مذاکره را ممنوع یا غیر قابل دسترس ندانستند، اگرچه ارتباط خود با ایران را قطع کردند و کانال های ارتباط سفارتخانه ها با یکدیگر قطع شد، اما کانال مذاکره بین ایران و آمریکا هیچگاه بسته نبوده و در دوران ترامپ، او حاضر بود خط تلفن مستقیمی بین کاخ سفید و تهران برقرار کند تا مذاکره مستقیم میان ایران و آمریکا وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران برای بازگشت به تعهدات برجامی اش، باید تضمین بین المللی داشته باشد

ایران برای بازگشت به تعهدات برجامی اش، باید تضمین بین المللی داشته باشد