مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:402021-03-03حوادث

دستگیری عامل اخاذی و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در زنجان


فضای مجازی بالاخص شبکه های اجتماعی محل مناسبی برای نگه داری اطلاعات خصوصی و ارسال آن به افراد غریبه نیست.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: فضای مجازی بالاخص شبکه های اجتماعی محل مناسبی برای نگه داری اطلاعات خصوصی و ارسال آن به افراد غریبه نیست.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با شناسایی و دستگیری عامل اخاذی و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی شاکیه، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان زنجانی مبنی بر تهدید و اخاذی از طریق انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی، متهم به هویت معلوم در استان زنجان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافل گیرانه دستگیر و ابزارهای دخیل در ارتکاب جرم توقیف و به پلیس فتا انتقال داده شد.

این مسئول در رابطه با نحوه فریب فرد شاکی، تصریح کرد: در بازجویی های اولیه، متهم منکر بزه ارتکابی می شد ولی پس از روبه رو شدن با مستندات، ضمن اعتراف به جرم خود، اظهار کرد که از طریق شبکه تلگرام با شاکی پرونده آشنا شده و پس از جلب اعتماد وی به بهانه آشنایی و ازدواج، اقدام به دریافت تصاویر خصوصی کرده و با تهدید به انتشار این تصاویر، قصد اخاذی و برقراری ارتباطات نامتع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل اخاذی و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در زنجان

دستگیری عامل اخاذی و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در زنجان