مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-03بين الملل

ممانعت آمریکا از اجرای پروژه های اقتصادی در مناطق مرزی عراق با سوریه


رییس اتحادیه «علماء المسلمین» در دیالی با اشاره به این که آمریکا از تولد پروژه های اقتصادی در مناطق مرزی عراق با سوریه جلوگیری می کند، از دلیل پشت پرده این سیاست واشنگتن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جبار المعموری  رییس اتحادیه علماء المسلمین (علمای مسلمانان) در دیالی تصریح کرد که آمریکا مانع اصلی عدم اجرای هرگونه پروژه اقتصادی در مرزهای تصریح کرد: مناطق نزدیک مرزهای مشترک عراقی و سوریه در غرب کشور از سرمایه های طبیعی بزرگی و متنوعی برخوردار است که می تواند یک حلقه مهم در حمایت از اقتصادی ملی و پیشبرد سرعت فعالیت در مناطق بیابانی خشک از نظر توسعه و آبادانی باشد.

المعموری توضیح داد: اما ابزارهای آمریکایی نقشی محوری و فعال برای اعمال فشار به منظور جلوگیری از ولادت پروژه های اقتصادی در این مرزها و باقی گذاشتن این منطقه در وضعیتی اسف بار ایفا می کنند.

این در حالی است که این مناطق غنی از ثروت های طبیعی و معدنی هستند.

  وی در واکنش به اقدام اخیر آمریکا در بمباران مواضع الحشد الشعبی در نزدیکی مرزهای سوریه نیز گفت: دست های آلوده و شومی پشت پرده بمباران مکرر مواضع الحشد الشعبی در این مناطق، هستند و هدف آنها، دور کردن الحشد الشعبی از این مناطق و تبدیل آن به مکانی برای پرورش تفکر افراطی گری و مصادره آن به سایر منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت آمریکا از اجرای پروژه های اقتصادی در مناطق مرزی عراق با سوریه

ممانعت آمریکا از اجرای پروژه های اقتصادی در مناطق مرزی عراق با سوریه