مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 03:052021-03-02فرهنگي

خانه های نمایش در تهران راه اندازی می شود/ پرورش تسهیل گر اجتماعی


مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری از برنامه ریزی برای تأسیس و راه اندازی خانه نمایش در مناطق مختلف تهران در سال 1400 خبر داد.

- علی عطایی مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران درباره برنامه های مدنظر این مرکز در حوزه تئاتر برای سال 1400، به خبرنگار مهر گفت: برای حوزه نمایش در سال آینده چند کار مشخص را پیگیری می کنیم.

یکی از مهمترین کارهایی که پیگیر آن هستیم و روال اداری اش در حال طی شدن است، تأسیس و راه اندازی خانه های نمایش در هر کدام از مناطق 22 گانه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری در شهر تهران است.

طی این کار در هر محله و منطقه یک استعدادیابی محلی از علاقه مندان به حوزه نمایش انجام می شود.

افراد برگزیده تحت آموزش قرار می گیرند و با افراد آموزش گرفته گروه های هنری و اجرایی تشکیل می شود تا این گروه ها با توجه به مقتضیات محله و منطقه خود گونه های مختلفی از اجرا را به صحنه خواهند برد و سلایق مختلفی را پوشش خواهند داد.

وی توضیح داد: این خانه های نمایش می توانند محل مناسبی برای ارتباط مراکز فرهنگی و هنری ما نظیر فرهنگسراها و خانه های فرهنگ با مردم، رفت و آمد مردم به ویژه جوان ها به یک بهانه هنری به این مراکز و پر کردن اوقات فراغت خود با انجام یک کار با ارزش هنری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های نمایش در تهران راه اندازی می شود/ پرورش تسهیل گر اجتماعی

خانه های نمایش در تهران راه اندازی می شود/ پرورش تسهیل گر اجتماعی