مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 02:302021-03-02اجتماعي

ساخت روزانه 29 کلاس درس در کشور


معاون برنامه ریزی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور از احداث 29 کلاس درس به صورت میانگین در روز خبر داد و تصریح کرد این روند از سال 96 تا امروز اتفاق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، فاطمه مهاجرانی معاون برنامه ریزی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در برنامه زنده رویداد رادیو گفت وگو با اشاره به قدمت بیش از 5 دهه ای سازمان متبوعش، اظهار کرد: رسالت ما تجهیز و نوسازی مکان هایی است که دانش آموزان به طور مستقیم از آن استفاده می کنند که شامل خوابگاه ها، دانش سراها، مدارس و کتابخانه ها و.

می شود.

وی از افزایش بودجه این سازمان خبر داد و افزود: در یک فاز بودجه بیش از سه برابر و هم اینک بودجه 500 میلیاردیِ سال 96، به بالغ 4 هزار میلیارد تومان رسیده است.

مهاجرانی با بیان اینکه پروژه های خیرین به اتمام رسیده و این افراد علاقه بیشتری به ساخت مدرسه نشان داده اند، تصریح کرد: در سالجاری بیش از 2 هزار میلیارد تومان جذب کمک خیرین را داشتیم و جا دارد به ملت ایران تبریک بگویم.

وی گفت: جامعه خیرین اذعان دارند اگر بودجه دولتی به 4 هزار میلیارد تومان برسد، سهم خیرین هم به رقمی مشابه افزایش خواهد یافت و این موضوع برای ما جذاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت روزانه 29 کلاس درس در کشور

ساخت روزانه 29 کلاس درس در کشور