مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 21:202021-03-02بين الملل

اتحاد اسراییل و سه کشور عربی علیه ایران شکل می گیرد؟


به نوشته جروزالم پست، یکی از نشانه های اولیه اتحاد دفاعی احتمالی این است که اسراییل به فروش هواپیماهای جنگنده اف-35 آمریکا به امارات اعتراض نکرد.

- بین الملل تابناک: اسراییل، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و بحرین درباره گسترش همکاری در مقابله با دشمنان مشترک خود، که آن را دستیابی ایران به سلاح هسته ای می دانند، مذاکره کردند.

جروزالم پست امروز دوشنبه، 11 اسفندماه، به نقل از یک مقام مطلع نوشت که این موضوع به صورت غیررسمی مورد بحث قرار گرفته است.

این کشورها متحدان آمریکا هستند.

هر چهار کشور ایران هسته ای را یک تهدید بزرگ می دانند و با نگرانی به برنامه دولت بایدن برای پیوستن دوباره به توافق هسته ای 2015 چشم دوخته اند.

به نوشته روزنامه جروزالم پست، خبر رایزنی اسراییل با 3 کشور عربی برای تاشکیل ائتلاف ضد ایرانی در پی نگارش مقاله ران لودر رییس کنگره جهانی یهود در روزنامه انگلیسی زبان سعودی عرب نیوز درباره تشکیل یک ناتوی خاورمیانه ای برضد ایران اعلام می شود.

به نوشته جروزالم پست، عربستان سعودی مطبوعات آزاد ندارد و روزنامه عرب نیوز متعلق به شاهزاده ترکی بن سلمان آل سعود پسر ملک سلمان و برادر محمد بن سلمان ولیعهد سعودی است و منعکس کننده دیدگاه های رسمی دولت سعودی تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد اسراییل و سه کشور عربی علیه ایران شکل می گیرد؟

اتحاد اسراییل و سه کشور عربی علیه ایران شکل می گیرد؟