مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 20:302021-03-02ورزشي

رضا اردی خانی: میزبانی فعلی کیش، تمرین برگزاری مسابقات بین المللی پرورش اندام است


با اطمینان کامل به توانایی های خود و اعتماد دکتر نصیرزاده رییس فدراسیون درسال 1400 کیش میزبان مسابقات بین المللی بدنسازی و پرورش اندام خواهد بود.

- معین کوهستانی: مسابقات بدنسازی قهرمانی کشور از صبح چهارشنبه در جزیره زیبای کیس آغاز خواهد شد تا فدراسیون پرورش اندام نخستین میزبانی رقابت های مهم سراسری را در دوره مدیریت جدید تجربه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام این دوره از رقابت ها را با همکاری خوب موسسه ورزش سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می کند.

در همین رابطه با رضا اردیخانی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کیش و سرپرست برگزاری مسابقات کشوری امسال گفت وگوی کوتاهی انجام دادیم تا از سطح رقابت ها و کیفیت میزبانی مسابقات مطلع شویم.

آقای اردیخانی چه تدابیری برای میزبانی مناسب این دوره از رقابت ها اندیشیده و به اجرا درآمده است.

با لطف خدا و با همکاری خوب فدراسیون پرورش اندام و موسسه ورزش و سازمان منطقه آزاد کیش، امسال مسابقات کشوری بدنسازی بعد از یک سال و نیم وقفه در برگزاری بخاطر شیوع کرونا، برپا می شود و این اتفاق خوبی است.

این رویداد بزرگ در قلب جزیره زیبای کیش و از تاریخ 13 الی 15 اسفند ماه در تالار شهر برگزار می شود و محیطی عالی برای میزبانی از رقابت ورزشکاران نخبه و عزیزمان مهیا کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا اردی خانی: میزبانی فعلی کیش، تمرین برگزاری مسابقات بین المللی پرورش اندام است

رضا اردی خانی: میزبانی فعلی کیش، تمرین برگزاری مسابقات بین المللی پرورش اندام است