مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 19:052021-03-02حوادث

سرقت 40 میلیاردی از منازل اصفهان


اصفهان _ رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان غیر بومی که بالغ بر 40 میلیارد ریال از منازل مردم سرقت کرده بودند، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان ساکن در شهر اصفهان مبنی بر سرقت مقادیر زیادی طلا و نقره از داخل گاوصندوق منزل وی، کارآگاهان در محل حضور یافته و پس از بررسی های علمی و تخصصی و جمع آوری آثار به جا مانده از سارقان و همچنین استفاده از پایش های تصویری دریافتند این سرقت توسط اعضای یک باند 3 نفره صورت گرفته است.

وی افزود: در ادامه با تلاش های صورت گرفته توسط کارآگاهان هویت اصلی متهمان به دست آمده و مشخص شد، این افراد از استان های غربی به وسیله یک دستگاه خودروی پژو 405 به منظور سرقت از منازل وارد محدوده شهر اصفهان شدند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: سرانجام با رصد اطلاعاتی و ردیابی های هوشمندانه کارآگاهان، اعضای این باند در حالی که قصد انجام سرقت از یک منزل در یکی از محلات شهر اصفهان را داشتند، شناسایی و در یک اقدام ضربتی پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کنند دستگیر شدند.

سرهنگ تُرکیان با بیان اینکه سارقان با شناسایی و تعقیب افراد متمول در یک فرصت مناسب وارد منزل آنها شده و با تخریب گاوصندوق های آنها طلاجات، سک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 40 میلیاردی از منازل اصفهان

سرقت 40 میلیاردی از منازل اصفهان