مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 18:402021-03-02اقتصادي

تمدید گواهینامه CE Marking ذوب آهن اصفهان برای صادرات به اروپا


گواهینامه CE Marking ذوب آهن اصفهان به منظور امکان دسترسی به بازار کشورهای عضو اتحادیه اروپا و صدور محصولات به این کشورها برای هفتمین سال متوالی تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن، سیدحسین دیباجی اظهار داشت: ممیزی سالیانه گواهینامه نشان CE توسط سرممیز موسسه ICDQ اسپانیا ، طی دو روز بدون اعلام عدم انطباق عمده با موفقیت انجام شد.

مدیر کیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان افزود: با توجه به شرایط ویژه ناشی از بحران شیوع خواهد بود و الصاق این نشان بر کلیه محصولات وارداتی به اتحادیه اروپا الزامی است.

محسن شهسواری نیز در این باره اظهار داشت: صدور محصولات تولیدی این شرکت به اتحادیه اروپا منوط به انطباق این محصولات با استاندارد EN10025 است که در این راستا شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان به منظور امکان دستیبابی به این بازار نسبت به اخذ این نشان اقدام و مجوز ورود به بازارهای اروپایی را بدست آورد.

سرپرست تضمین کیفیت ذوب آهن گفت: در واقع نشان CE تطابق محصول با الگوها و دستورالعمل های تعریف شده در این اتحادیه را نشان می دهد؛ به عبارت دیگر، داشتن این علامت بیانگر رعایت حداقل الزامات اساسی تعریف شده در زمینه تولید محصولات جهت حفاظت از سلامتی و ایمنی مصرف کننده و نیز محیط زیست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید گواهینامه CE Marking ذوب آهن اصفهان برای صادرات به اروپا

تمدید گواهینامه CE Marking ذوب آهن اصفهان برای صادرات به اروپا