مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 18:352021-03-02حوادث

متهمان دستبرد به باغ ویلاهای اطراف مشهد در چنگ قانون


در بسته خبری پلیسی اخباری از دستگیری 2 متهم به سرقت از باغ ویلاهای اطراف مشهد، اجرای طرح امنیت محله محور ثامن در مشهد و دستگیری زن جوان متهم به سرقت های خیابانی را می خوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در بسته خبری پلیسی امشب اخباری از دستگیری 2 متهم به سرقت از باغ ویلاهای اطراف مشهد، اجرای طرح امنیت محله محور ثامن در مشهد و دستگیری زن جوان متهم به سرقت های خیابانی را می خوانید.

متهمان دستبرد به باغ ویلاهای اطراف مشهد در چنگ قانون  جانشین فرماندهی انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت از باغ ویلاهای اطراف مشهد طرح پیگیری این سرقت ها در دستور کار کلانتری خلق آباد قرار گرفت.

  سرهنگ طبسی افزود: تیم های تجسس کلانتری خلق آباد با تشدید اقدام های کنترلی 2 متهم به ارتکاب سرقت را  دستگیر کردند، از این متهمان مقادیری وسایل کشف و 3 مالباخته شناسایی شدند.

  وی یادآور شد: تحقیقات در این باره ادامه دارد و از مالکان باغ ویلاها انتظار داریم به استفاده از تجهیزات بازدارنده سرقت ها توجه بیشتری داشته باشند اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور ثامن در مشهد  فرمانده انتظامی مشهد از اجرای مرحله دیگر طرح امنیت محله محور در منطقه گلشهر مشهد خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهمان دستبرد به باغ ویلاهای اطراف مشهد در چنگ قانون

متهمان دستبرد به باغ ویلاهای اطراف مشهد در چنگ قانون