مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 16:502021-03-02سياسي

جزییات همایش بین المللی «مغرب اسلامی حج و حرمین شریفین» اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پژوهشکده حج و زیارت با همکاری پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) و با هدف شناخت هرچه بیشتر ظرفیت های عظیم حج در ابعاد گوناگون بین المللی آن، - جزییات همایش بین المللی مغرب اسلامی حج و حرمین شریفین اعلام شد پژوهشکده حج و زیارت با هدف شناخت هرچه بیشتر ظرفیت های عظیم حج در ابعاد گوناگون بین المللی آن، اقدام به برگزاری همایش بین المللی مغرب اسلامی حج و حرمین شریفین کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پژوهشکده حج و زیارت با همکاری پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) و با هدف شناخت هرچه بیشتر ظرفیت های عظیم حج در ابعاد گوناگون بین المللی آن، اقدام به برگزاری همایش بین المللی مغرب اسلامی حج و حرمین شریفین کرده است.

این همایش، از سلسله همایش های جهان اسلام، حج و حرمین است که تاکنون سه همایش آن در حوزه تمدنی عراق، هند و افغانستان برگزار شده است.

این همایش درصدد است حج گزاری مسلمانان مغرب اسلامی را با تمرکز بر نقش فرهنگی و مذهبی آنان، در خصوص حج و حرمین شریفین و راه های همگرایی ایران با این کشور ها را بررسی کند.

همایش بین المللی مغرب اسلامی حج و حرمین شریفین در روز پنجشنبه 14 اسفندماه 99 از ساعت 8:30 صبح و با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات همایش بین المللی «مغرب اسلامی حج و حرمین شریفین» اعلام شد

جزییات همایش بین المللی «مغرب اسلامی حج و حرمین شریفین» اعلام شد