مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 15:502021-03-02اقتصادي

کاهش 53 درصدی اعتبارات شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان


دبیر شورای هماهنکی مبارزه با مواد مخدر لرستان با اشاره به کاهش 53 درصدی اعتبارات شورای مبارزه با مواد مخدر استان نسبت به سال گذشته، گفت: اعتبار ما سال گذشته دو میلیارد تومان بود که امسال به 900 میلیون تومان تقلیل یافته و تاکنون 400 میلیون تومان از آن پرداخت شده است.

- ایسنا/لرستان دبیر شورای هماهنکی مبارزه با مواد مخدر لرستان با اشاره به کاهش 53 درصدی اعتبارات شورای مبارزه با مواد مخدر استان نسبت به سال گذشته، گفت: اعتبار ما سال گذشته دو میلیارد تومان بود که امسال به 900 میلیون تومان تقلیل یافته و تاکنون 400 میلیون تومان از آن پرداخت شده است.

محمود آشناگر، امروز در کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد که در سالن جلسات بهزیستی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: با حضور استاندار و دیگر مسئولان استانی پیگیری های زیادی در رابطه با اعتبارات ماده 16 استان انجام شده که امیدواریم به زودی خبرهای خوبی در این زمینه بشنویم.

وی عنوان کرد: جایگاه خیلی از دستگاه های فرهنگی در این کمیته مشخص نیست و هرکدام در جایگاه خودمان به آن رسالتی که داشتیم عمل نکردیم.

آشناگر با اشاره به جمع آوری بیش از 100 معتاد متجاهر در سطح استان، بیان کرد: در این زمینه نیز اقدامات درستی انجام نشده و بهزیستی هیچ اعتباری در زمینه نگهداری معتادان متجاهر در کشور و استان مصرف نکرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 53 درصدی اعتبارات شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان

کاهش 53 درصدی اعتبارات شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان