مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-02حوادث

دستگیری عامل انتشار کلیپ ضد پلیس در شیراز


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: فردی که اقدام به تهیه و انتشار یک کلیپ علیه ماموران پلیس کرده بود، در شیراز دستگیر شد.

- ایسنا/فارس رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: فردی که اقدام به تهیه و انتشار یک کلیپ علیه ماموران پلیس کرده بود، در شیراز دستگیر شد.

سرهنگ حشمت سلیمانی گفت: در پی انتشار یک کلیپ بر علیه مأموران انتظامی کلانتری بهارستان شیراز در شبکه های اجتماعی با موضوع آتش زدن یک خانه در محله کیان آباد شیراز توسط ماموران انتظامی ، شناسایی و دستگیری عاملان این موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس فارس، سلیمانی گفت: با انجام اقدامات فنی، عامل فیلمبرداری و انتشار کلیپ که فردی 29 ساله بود، با هماهنگی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شیراز و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

رییس پلیس فتای فارس با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به جرم ارتکابی اقرار و از این اقدام خود ابراز پشیمانی کرد، گفت: در این راستا پرونده ای تشکیل و به همراه متهم تحویل مرجع قضایی شد.

او گفت: این متهم دو روز پیش هنگام اجرای دستور قضایی توسط ماموران کلانتری بهارستان شیراز در دستگیری سارق و آتش زدن بخشی از اموال مسروقه توسط سارق، اقدام به فیلمبرداری از صحنه آتش س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل انتشار کلیپ ضد پلیس در شیراز

دستگیری عامل انتشار کلیپ ضد پلیس در شیراز