مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-02اقتصادي

پرداخت 63 میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد در قم


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: امسال در طول 11 ماه مبلغ 63 میلیارد تومان به خانواده های زیر پوشش کمیته امداد پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه 18 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اکبرمیرشکار در کنفرانس خبری که در تالار اجتماعات کمیته امداد استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه سال 99  از ابعاد مختلف سالی بسیار دشوار بود، اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا و افزایش قیمت ها شرایط زندگی مردم را بسیار سخت کرد به گونه ای که از نظر مراجعه کنندگان به کمیته امداد و هزینه های صورت گرفته به ترتیب رشد 22 و 11 درصدی را شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه در 11 ماه سال جاری 43 هزار و 307 نیازمند غیرمددجو برای دریافت کمک به کمیته امداد مراجعه کردند، گفت: 3 هزار و 396 خانواده جدید نیز در این مدت زمانی زیرپوشش کمیته امداد قرار گرفتند که براساس آمارها این رقم نسبت به سال گذشته با رشد 28 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم همچنین از خارج شدن 3 هزار و 69 خانواده از زیرپوشش کمیته امداد خبرداد و گفت: هزار و 222 نفر از این تعداد افراد به دلیل ازدواج و هزار و 600 نفر دیگر نیز به دلیل اشتغال و توانمند سازی از پوشش کمیته امداد خارج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 63 میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد در قم

پرداخت 63 میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد در قم