مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-02فرهنگي

روستاهای فارس صدرنشین جدول دوستداران کتاب ایران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد که نام یازده روستای این استان در صدر جدول دوستداران کتاب ایران قرار گرفته است.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد که نام یازده روستای این استان در صدر جدول دوستداران کتاب ایران قرار گرفته است.

صابر سهرابی، سه شنبه 12 اسفند به خبرنگاران گفت: از بین 55 روستای سراسر کشور که به مرحله نهایی هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب راه یافته اند، نام 11 روستای استان فارس دیده می شود.

او گفت: روستاهای اکبرآباد از شهرستان پاسارگاد، محمدآباد از شهرستان مرودشت، موسویه و طاحونه از شهرستان جهرم، بریز از شهرستان لارستان، اکبرآباد از شهرستان کوار، مهارلو از شهرستان سروستان، شهرک غدیر از شهرستان داراب، شیخ عامر از شهرستان لامرد، دشتک ابرج و شهرک ولیعصر از شهرستان مرودشت، در فهرست 55 روستای راه یافته به مرحله نهایی روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران قرار گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران از ابتدای شهریور با اعلام فراخوان آغاز شد و خوشبختانه با همکاری همه نهادها و سازمان ها، فارس در جایگاه خوبی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای فارس صدرنشین جدول دوستداران کتاب ایران

روستاهای فارس صدرنشین جدول دوستداران کتاب ایران