مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:402021-03-02سياسي

جهانگیری: سختی ها تمام خواهد شد/ عده ای دروغ پردازی می کنند


جهانگیری معاون اول رییس جمهور گفت: عده ای در کشور وجود دارند که همواره به دنبال زیاد کردن مشکلات هستند، مشکل نبوده را بوده، حرف نزده را زده و دروغ پردازی می کنند و براساس آن دروغ تحلیل و ارزیابی هم انجام می دهند اما تولید کنندگان کشور می دانند که باید .

- جهانگیری معاون اول رییس جمهور گفت: عده ای در کشور وجود دارند که همواره به دنبال زیاد کردن مشکلات هستند، مشکل نبوده را بوده، حرف نزده را زده و دروغ پردازی می کنند و براساس آن دروغ تحلیل و ارزیابی هم انجام می دهند اما تولید کنندگان کشور می دانند که باید آینده خوبی برای کشور ترسیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون اول رییس جمهور با تجلیل از عملکرد همه کارآفرینان و صنعتگران کشور در دوران سخت تحریم ها، گفت: کارآفرینان کشور در این شرایط دشوار که آمریکایی ها می خواستند اقتصاد و تولید کشور را زمین گیر کنند موفق شدند صنایع کشور را سرپا نگه دارند.

جهانگیری صبح امروز(سه شنبه) در پنجمین دوره اهدای نشان و تندیس کارآفرینی "امین الضرب" گفت: همه انسانها در مسیر زندگی و فعالیت اقتصادی خود با موانع و چالش هایی مواجه هستند اما انسانهای بزرگ وقتی با دیگران متمایز می شوند که با وجود مشکلات کارهای بزرگی انجام می دهند که باید از آنها قدردانی و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: سختی ها تمام خواهد شد/ عده ای دروغ پردازی می کنند

جهانگیری: سختی ها تمام خواهد شد/ عده ای دروغ پردازی می کنند