مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-02اقتصادي

چرا شمار زنان ژاپنی که خودکشی می کنند رو به افزایش است؟


ژاپن سریع تر و دقیق تر از هر کشور دیگری در دنیا آمار خودکشی را گزارش می کند و اعداد و ارقام مربوط به خودکشی در این کشور برخلاف بیشتر نقاط جهان در پایان هر ماه گردآوری می شوند اما در دوران همه گیری کرونا، - ژاپن سریع تر و دقیق تر از هر کشور دیگری در دنیا آمار خودکشی را گزارش می کند و اعداد و ارقام مربوط به خودکشی در این کشور برخلاف بیشتر نقاط جهان در پایان هر ماه گردآوری می شوند اما در دوران همه گیری کرونا، خودکشی در ژاپن آماری بسیار نگران کننده داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال 2020، برای اولین بار در 11 سال اخیر آمار خودکشی در ژاپن بالا رفت اما نکته قابل توجه تر این است که با وجود کاهش اندک در آمار خودکشی مردان، میزان خودکشی زنان حدود 15 درصد افزایش یافته است.

میزان خودکشی زنان در این کشور در اکتبر 2020 در مقایسه با ماه مشابه سال پیش از آن، افزایش بیش از 70 درصدی را تجربه کرده است.

در این گزارش که در سایت شبکه خبری بی بی سی منتشر شده با یک زن ژاپنی که بارها اقدام به خودکشی کرده است مصاحبه شده و جزییات این گزارش از زبان مصاحبه کننده به شرح زیر است: ملاقات رو در رو با زن جوانی که بارها دست به خودکشی زده تجربه چندان خوشایندی نیست.

این کار باعث شد برای کسانی که در زمینه پیش گیری از خودکشی فعالیت می کنند احترام زیادی قائل شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا شمار زنان ژاپنی که خودکشی می کنند رو به افزایش است؟

چرا شمار زنان ژاپنی که خودکشی می کنند رو به افزایش است؟