مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-02ورزشي

استفاده از ظرفیت مربیان زنجانی در تیم های پایه


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از فدراسیون کاراته انتظار داریم از ظرفیت مربیان زنجانی در تیم های پایه استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حمزه پور ظهر سه شنبه در مجمع انتخابات هیئت کاراته استان که با حضور رییس فدراسیون کاراته و در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه خوشبختانه کاراته زنجان طی چند سال اخیر روند رو به رشدی را طی کرده است، افزود: این موفقیت را می توان در همه بخش ها مشاهده کرد.

وی با یادآوری اینکه با وجود اینکه در مقطعی شاهد رکود در کاراته زنجان بودیم اما امروز کاراته زنجان در مسیر رشد قرار دارد، تصریح کرد: پیشرفت هایی که کاراته زنجان طی چند سال اخیر به دست آورده، حاکی از آن است که از این ظرفیت ها می توان در سطوح ملی نیز استفاده کرد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه بخش اعظمی از اوج گیری جایگاه کاراته زنجان مربوط به کار تیمی است که خوشبختانه در سال های اخیر شاهد آن بودیم، ادامه داد: کاراته زنجان جزو هیئت هایی بود که توانست در برخی از شاخص های ارزیابی، رتبه های قابل قبولی را به دست آورد که یکی از این شاخص ها بحث آموزش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت مربیان زنجانی در تیم های پایه

استفاده از ظرفیت مربیان زنجانی در تیم های پایه