مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-02سياسي

350 هزار متر مربع جاجیم خراسان جنوبی روانه بازارهای خارجی می شود


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: سالانه 350 هزار متر مربع جاجیم به همت هنرمندان جاجیم باف استان بافته و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: سالانه 350 هزار متر مربع جاجیم به همت هنرمندان جاجیم باف استان بافته و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

حسین عباس زاده، امروز سه شنبه 12 اسفند به رسانه ها اظهار کرد: هنرمندان جاجیم باف برای حضور در نمایشگاه ها و بازارچه ها معرفی می شوند و امکان شرکت در رویدادهای مهم و تخصصی حوزه صنایع دستی مانند مهر اصالت و نشان ملی نیز برای آنان فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای حمایت از هنرمندان جاجیم باف خراسان جنوبی انجام شده است افزود: صدور مجوز، ارائه تسهیلات کم بهره، ارائه آموزش های رایگان ویژه شاغلان و ارائه خدمات بیمه ای از اقدامات موثر در زمینه حمایت از این هنرمندان بوده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: صادرات جاجیم به کشورهای همسایه در حد محدود و به صورت چمدانی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 هزار متر مربع جاجیم خراسان جنوبی روانه بازارهای خارجی می شود

350 هزار متر مربع جاجیم خراسان جنوبی روانه بازارهای خارجی می شود