مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-02سياسي

آزادی 30 زندانی در همدان با کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره)


مدیرکل اداره زندان های استان همدان از آزادی 30 زندان با کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در همدان خبر داد و گفت: 10 درصد عفوهای کشور را استان همدان به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رضا زلفعلی نژاد ظهر امروز در مراسم آزادسازی زندانیان نیازمند استان همدان اظهار کرد: امروز زندانیانی که حبس آنها به اتمام رسیده و تنها به خاطر بدهی مالی زندانی بودند، با همراهی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آزاد می شوند.

وی بیان کرد: فلسفه وجودی زندان در همدان در کشور در  حوزه عفو موردی خبر داد و افزود: 10 درصد عفوهای کشور را استان همدان به خود اختصاص داده است.

زلفعلی نژاد با اشاره به 364 نفر عفو موردی در استان بیان کرد: از ابتدای امسال یک هزار و 690  نفر مشمول عفو و تقلیل مجازات شدند .

وی با بیان اینکه در حوزه اشتغال و حرفه آموزی تاکنون یک هزار و 100 نفر از زندانیان مشغول به کار شده و حقوق دریافت می کنند گفت: امسال 29 مورد سرکشی از خانواده مددجویان را داشتیم و برای تعدادی از این خانواده ها اشتغال فراهم کردیم.

مدیرکل اداره زندان های استان همدان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال 2 هزار بسته معیشتی از طریق انجمن حمایت، خیرین، سپاه و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 30 زندانی در همدان با کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

آزادی 30 زندانی در همدان با کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره)