مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:162021-03-02سياسي

مردی که یک وزارتخانه است


حسن باستانی راد با نقل قول هایی از باستانی پاریزی و داریوش شایگان درباره علی دهباشی که او را «صاحب بی تاج و تخت سمرقند و بخارا» و «یک وزارتخانه» توصیف کرده اند از این چهره فرهنگی نوشته است.

- حسن باستانی راد با نقل قول هایی از باستانی پاریزی و داریوش شایگان درباره علی دهباشی که او را صاحب بی تاج و تخت سمرقند و بخارا و یک وزارتخانه توصیف کرده اند از این چهره فرهنگی نوشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده ایران در برنامه جاده ابریشم یونسکو و رییس مرکز پژوهشی جاده ابریشم دانشگاه شهید بهشتی در پی ابتلای علی دهباشی (مدیرمسئول مجله بخارا) به کرونا در یادداشتی با عنوان شبِ علی دهباشی: تاجدار شب های بخارا که آن را در اختیار ایسنا قرار داده، نوشته است: صاحب بی تاج و تخت سمرقند و بخارا زیباترین توصیف برای علی دهباشی است که شادروان باستانی پاریزی درباره او نوشته است.

اما دهباشی تاجدار شب های بخارا و سمرقند است؛ تاجدار فرهنگ و هنر.

کِلکِ دهباشی به دَوات فرهنگ و میهن دوستی آمیخته است و چون ساعد کِلکِ او از چاه دَواتِ فرهنگ مُرکَب می گیرد، هیچ گاه نخواهد خشکید.

تاجدار شب های بخارا، با ریه هایی آسیب دیده از آسمِ روزگار، با ویروس جهانگشا و تاجدار پُررمز و راز در نبردی نابرابر است و امید که جهان را بر این دیو نستوه تنگ سازد و یقین داریم که چنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردی که یک وزارتخانه است

مردی که یک وزارتخانه است