مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-02اقتصادي

کشت و صنعت باید به جایگاه عظیم تولید و کارآفرینی بازگردد


انتظار می رود کشت و صنعت مغان به عنوان یک بنگاه اقتصادی عظیم به جایگاه رفیع تولید و کارآفرینی بازگشته و بخش زیادی از نیاز کشور را مرتفع کند.

- ایسنا/اردبیل معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: انتظار می رود کشت و صنعت مغان به عنوان یک بنگاه اقتصادی عظیم به جایگاه رفیع تولید و کارآفرینی بازگشته و بخش زیادی از نیاز کشور را مرتفع کند.

سعید عمرانی در جریان بازدید از کشت و صنعت مغان اظهار کرد: در کنار سرکشی مداوم همکاران ما در مجموعه قضایی استان، امروز موفق شدیم تا از این مجموعه معظم با نگاه تقویت از تولید و اشتغال در سال جهش تولید بازدیدی را داشته باشیم تا از نزدیک در جریان مشکلات و موانع قرار گیریم.

وی تصریح کرد: در چند ماهی که این بنگاه اقتصادی به مدیریت دولتی بازگشته و از مراحل واگذاری غیرقانونی آن جلوگیری شده، شرایط مطلوبی را در روند تولید و توسعه بخش های مختلف شاهد هستیم که امیدواریم هیئت مدیره جدید این مجموعه بتواند با برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت کشت و صنعت را در مسیر توسعه همه جانبه قرار دهد.

معاون قضایی دادستان کل کشور استعداد این بنگاه اقتصادی عظیم را در تولید و تأمین نیاز منطقه ای یادآور شد و گفت: با وجود چنین شرکت عظیم تولیدی مردم منطقه باید از گوشت، شیر و سایر محصولات لبنی و همچنین باغی و زراعی به وفور استفاده کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت و صنعت باید به جایگاه عظیم تولید و کارآفرینی بازگردد

کشت و صنعت باید به جایگاه عظیم تولید و کارآفرینی بازگردد