مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-02فناوري

از آموزش آنلاین در کنار رودخانه تا تکنولوژی اینترنت 4G و3G


با وجود اینکه اهالی 9 روستای بخش مرکزی اهواز از وضعیت اینترنت گله مند هستند اما مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان می گوید: این روستاها دارای تکنولوژی اینترنت 4G و3G هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با توجه به  جایگزینی آموزش آنلاین به جای آموزش حضوری برخی از اعضای شورای روستا و دهیاران روستاهای بخش مرکزی اهواز  در تماس با خبرگزاری فارس از وضعیت آنتن دهی اینترنت در این بخش و عدم رضایت مندی دانش آموزان گله کردند و درخواست حل مشکل اینترنت روستاها از طریق خبرگزاری فارس شدند.

وضعیت اینترنت در 9 روستا مناسب نیست سید راهی جعاوله رییس شورای روستای سید سعد، با بیان اینکه وضعیت اینترنت در 9 روستا از روستاهای بخش مرکزی اهواز مناسب نیست، اظهار کرد: دانش آموزان در روستاهای حموله یک، دو و سه، سید سعد، سید نبی، سید معن، سید ظاهر، سید هاشم،  و سید یدیم برای اینکه برای دسترسی به اینترنت به کنار رودخانه و یا روستاهای نزدیک که دکل اینترنت دارند می روند.

وی افزود: در هیچ کدام از این روستاها دَکلی وجود ندارد که اینترنت ما قوی شود تنها در بامدژ یک دکل گذاشته اند که فاصله آن تا روستاهای ما دور است.

  رییس شورای روستای سید سعد گفت:  با توجه به اینکه در شهر الهایی، روستای شعیبیه و سمت منطقه تصفیه نیشکر دکل وجود دارد وضعیت اینترنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آموزش آنلاین در کنار رودخانه تا تکنولوژی اینترنت 4G و3G

از آموزش آنلاین در کنار رودخانه تا تکنولوژی اینترنت 4G و3G