مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-02اقتصادي

ذخیره سازی ماهیان خاویاری در هرمزگان افزایش می یابد


مدیرکل دفتر بازسازی و حفاظت از ذخائر ژنتیکی شیلات ایران از افزایش ذخیره سازی ماهیان خاویاری در هرمزگان در جهت تولید اقتصادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر کرمی راد در حاشیه بازدید از روند تکمیل زیرساخت ها و نوسازی استخرهای نرسری مرکز بازسازی ذخایر آبزیان خلیج فارس- کلاهی و همچنین مزرعه پرورش ماهیان خاویاری گوربند - میناب، با بیان اینکه آبزی پروری در شهرهای دور از ساحل یکی از راهکارهای مهم در کاهش فشار صید بر ذخایر طبیعی است گفت: خوشبختانه شیلات استان هرمزگان گام های خوبی در این زمینه برداشته است.

وی با اشاره به حمایت های خوب سازمان شیلات ایران از توسعه آبزی پروی در شهرهای دور از ساحل و منابع آبی شیرین گفت: بدون شک این مهم نقش خوبی در رونق تولید و رشد اقتصاد منطقه دارد که خوشبختانه علمکرد خوب شیلات هرمزگان در این زمینه کاملاً رضایت بخش است.

کرمی راد در بازدید از مرکز بازسازی ذخایر آبزیان خلیج فارس-کلاهی گفت: با بهره برداری از این طرح امکان افزایش نرسری بچه میگوهای بومی برای رساندن به وزن مناسب و رهاسازی در دریا برای بازسازی ذخائر میگو و ماهی افزایش چشمگیری خواهد داشت.

در ادامه معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان تصریح کرد: تغییر مسیر آبرسانی به مرکز هچری توان تولید و تکثیر بچه ماهی و میگو در مرکز تکثیر و بازسازی ذخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی ماهیان خاویاری در هرمزگان افزایش می یابد

ذخیره سازی ماهیان خاویاری در هرمزگان افزایش می یابد