مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-02سياسي

صدور خدمات فنی و مهندسی ظرفیت بالقوه اشتغال مهندسان زنجانی


عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: ظرفیت خوبی برای صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای همسایه وجود دارد که نیازمند تقویت مهارت مهندسان و تسهیل ضمانت نامه ها است.

- عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان عنوان کرد صدور خدمات فنی و مهندسی ظرفیت بالقوه اشتغال مهندسان زنجانی ایسنا/زنجان عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: ظرفیت خوبی برای صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای همسایه وجود دارد که نیازمند تقویت مهارت مهندسان و تسهیل ضمانت نامه ها است.

یحیی نصیرا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان بیش از 6000 عضو دارد و از آنجایی که نیروی انسانی یکی از مولفه های مهم توسعه به شمار می ورد، می توان ظرفیت اشتغال این قشر از فارغ التحصیلان دانشگاهی را در دو بخش نیازهای فنی و مهندسی داخل کشور و صدور خدمات مهندسی به خارج از کشور بررسی کرد.

وی با اشاره به اینکه در بخش ظرفیت های داخلی اشتغال می توان به حوزه نظام فنی و اجرایی زیر نظر سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد، گفت: مجموعه هایی که در این رسته فعالیت می کنند، می توانند در قالب طراح، ناظر و مجری (پیمانکار) در پروژه های دولتی که بودجه آن ها از محل اعتبارات عمرانی و عمومی تامین می شود، مشغول به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور خدمات فنی و مهندسی ظرفیت بالقوه اشتغال مهندسان زنجانی

صدور خدمات فنی و مهندسی ظرفیت بالقوه اشتغال مهندسان زنجانی