مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 05:202021-03-02سياسي

برخورد چکشی اتاق بازرگانی فارس با خبرنگاران، دو سال پس از انتشار گزارش!


دو سال پیش بود که گزارش های افشاگرانه خبرگزاری فارس درباره اتاق بازرگانی فارس منتشر شد، پاسخ آن زمان تنها سکوت بود و حالا پس از دوسال یک مقام ارشد این اتاق پای خبرنگار را به دادگاه کشانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سال 97 بود که این رسانه با توجه به اوج گرفتن مشکلات اقتصادی، سلسله گزارش هایی تحلیلی براساس آمارهای اتاق بازرگانی ایران و فارس و آیین نامه های مرتبط منتشر کرد که واکنش های بسیاری را به دنبال داشت.

به دنبال این گزارش ها، اتاق بازرگانی ایران جهت روشن شدن ماجرا، تیمی را به شیراز اعزام کرد.

طبق قانون مطبوعات هر شخص یا نهادی که به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسانه ها اعتراض داشته باشد، می تواند با ارسال جوابیه ، توضیحات خود را در همان رسانه منتشر کند، اما موضع اتاق بازرگانی شیراز در آن مقطع زمانی تنها سکوت بود و هیچ پاسخی برای انتشار به خبرگزاری فارس ارسال نشد.

  اکنون و پس از گذشت دو سال از آن اتفاقات،  یکی از اعضای هیأت عامل و چهره ذی نفوذ اتاق بازرگانی فارس یادش به شکایت افتاده و از سوزان رضایی دبیر حوزه اقتصاد آن زمان خبرگزاری، با اتهام نشر اکاذیب و تهدید، شکایت کرده است.

این درحالی است که اولاً بعد از حدود دو سال این شکایت رقم می خورد و ثانیاً این پرونده با اینکه از جنس رسانه و مطبوعات است و سوزان رضایی در زمان نوشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد چکشی اتاق بازرگانی فارس با خبرنگاران، دو سال پس از انتشار گزارش!

برخورد چکشی اتاق بازرگانی فارس با خبرنگاران، دو سال پس از انتشار گزارش!