مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 05:102021-03-02سياسي

باهنر: اف ای تی اف به احتمال زیاد تصویب می شود


باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مجمع هنوز درباره اف ای تی اف بحث می شود و این موضوع یک دور معطل شد و به نتیجه نرسید.

ریاست محترم جمهور نامه ای برای رهبری مرقوم داشتند و خواستند مجمع علاوه بر اتمام وقت بررسی باز هم مساله را بررسی کند و دو جلسه است .

- باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مجمع هنوز درباره اف ای تی اف بحث می شود و این موضوع یک دور معطل شد و به نتیجه نرسید.

ریاست محترم جمهور نامه ای برای رهبری مرقوم داشتند و خواستند مجمع علاوه بر اتمام وقت بررسی باز هم مساله را بررسی کند و دو جلسه است که در کمیسیون های مربوطه بررسی می شود.

فکر می کنم ظرف 15 روز آینده به صحن مجمع بیاید و امیدواریم مجمع نظر خوبی بر اساس منافع ملی، داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از برنا، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: اف ای تی اف به احتمال زیاد تصویب می شود ولی حق تفحص ها باید در کنار این بررسی شود که امروز هم فقط حق تفحص ها مورد بررسی است.

محمدرضا باهنر ، دبیرکل حزب جامعه اسلامی مهندسین و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با حواشی اخیر در مورد تصویب لایحه اف ای تی اف عنوان کرد: اف ای تی اف اصولا یک مقابله نامه بین المللی نیست و کاری است که کشورها از مدت ها قبل دور هم جمع شده اند و تفاهم ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر: اف ای تی اف به احتمال زیاد تصویب می شود

باهنر: اف ای تی اف به احتمال زیاد تصویب می شود