مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 05:052021-03-02ورزشي

امیدوارم اولین مدال جهانی بوکس جوانان را بگیریم


باتوجه به اردوهای خوبی که پشت سر گذاشته ایم و شرایط مطلوبی که هم اکنون داریم، امیدوارم بتوانیم اولین مدال جهانی بوکس جوانان کشور را بگیریم.

- ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم ملی بوکس جوانان گفت: باتوجه به اردوهای خوبی که پشت سر گذاشته ایم و شرایط مطلوبی که هم اکنون داریم، امیدوارم بتوانیم اولین مدال جهانی بوکس جوانان کشور را بگیریم.

رضا مهدی پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برپایی اردوی مشترک تیم های ملی بوکس جوانان ایران و کشور آذربایجان، اظهار کرد: این اردوی مشترک در چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی بوکس جوانان ایران از ششم اسفند آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: طی روزهای گذشته تمرینات مشترکی را با مشت زنان آذربایجانی داشته ایم و جمعه پیش رو هم یک بازی دوستانه بین دو تیم برگزار خواهد شد که در این بازی ترکیب اصلی تیم را برای اعزام به مسابقات جهانی لهستان مشخص می کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان ایران در خصوص سطح کیفی این اردوی مشترک هم گفت: تیم ملی جوانان آذربایجان از جمله تیم های قدرتمندی است که در رقابت های قهرمانی اروپا همواره در جایگاه اول تا سوم قرار می گیرد و از وجود تعدادی از قهرمانان این قاره در ترکیب خود استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم اولین مدال جهانی بوکس جوانان را بگیریم

امیدوارم اولین مدال جهانی بوکس جوانان را بگیریم