مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 21:552021-03-01اقتصادي

ورود مسافران با تست جعلی ادامه دارد؟


در شرایطی که قرار بود آزمایشگاه های مرجع مورد تایید وزارت بهداشت برای جلوگیری از ارائه تست جعلی PCR اعلام شده و مسافران با شرایط خاصی بتوانند از کشورهای مختلف به ایران وارد شوند، - در شرایطی که قرار بود آزمایشگاه های مرجع مورد تایید وزارت بهداشت برای جلوگیری از ارائه تست جعلی PCR اعلام شده و مسافران با شرایط خاصی بتوانند از کشورهای مختلف به ایران وارد شوند، همچنان این اتفاق نیافتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی هفته های گذشته و با شدت گرفتن شیوع ویروس کرونای انگلیسی نگرانی ها برای ورود مسافران از کشورهای مختلف افزایش یافت تا جایی که محمد اسلامی- وزیر راه و شهرسازی نسبت به این مسئله که برخی مسافران هوایی با تست PCR جعلی اقدام به ورود به کشور کرده اند، ابراز نگرانی و دستور بررسی این مسئله را صادر کرد.

در این راستا مقرر شد تا بررسی این مسئله با جلسه مشترک بین سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام شود.

پیش از این محمد حسن ذیبخش - - درباره اینکه آیا بر اساس مصوبه اخیر که مقرر شده بود برای جلوگیری از برخی تخلف ها و تقلب ها، مسافران خارجی تست PCR خود را از آزمایشگاه های منتخب بگیرند و پاسخ آن نیز در شرایط خاص و به صورت الکترونیک برای شما ارسال شود، این آزمایشگاه ها انتخاب و اعلام شده اند یا خیر؟ گفت: تا کنون فهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مسافران با تست جعلی ادامه دارد؟

ورود مسافران با تست جعلی ادامه دارد؟