مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 17:202021-03-01سياسي

وزیر کشور: از مردم عزیز می خواهیم همچنان پروتکل ها را رعایت کنند


عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست شصت و دومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور بیان داشت: خواهش من از مردم عزیز این است که همانطور که ظرف این یکسال هماهنگی ها و همکاری های خوبی با ستاد داشتند بازهم این همکاری ها در این مدت مانده .

- عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست شصت و دومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور بیان داشت: خواهش من از مردم عزیز این است که همانطور که ظرف این یکسال هماهنگی ها و همکاری های خوبی با ستاد داشتند بازهم این همکاری ها در این مدت مانده به پایان سال هم ادامه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست شصت و دومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: همکاری ها و فعالیت هایی که اصناف در حوزه نظارت ها دارند قابل تقدیر است.

دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه نشست شصت و دومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که امروز با حضور دستگاههای ذی ربط در سالن پیامبر اعظم(ص) در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: در این جلسه مباحث و موضوعاتی که مطرح شد نشان از این است که در حوزه های مختلف پیگیری های مناسبی انجام گرفته است گزارشی در خصوص عملکرد نیروی انتظامی در بحث نظارت و بازرسی ها بود که آمار و ارقامی که ارائه شد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: از مردم عزیز می خواهیم همچنان پروتکل ها را رعایت کنند

وزیر کشور: از مردم عزیز می خواهیم همچنان پروتکل ها را رعایت کنند