مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-01سياسي

لزوم ارائه نتیجه آزمایش کرونا برای ورود به پایانه های خوزستان


فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت: افرادی که قصد سفر دارند ملزم به ارائه نتیجه آزمایش تشخیص کرونا برای استفاده از سرویس حمل و نقل مسافرین هستند.

- فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در استان تاکید کرد لزوم ارائه نتیجه آزمایش کرونا برای ورود به پایانه های خوزستان ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت: افرادی که قصد سفر دارند ملزم به ارائه نتیجه آزمایش تشخیص کرونا برای استفاده از سرویس حمل و نقل مسافرین هستند.

ولی الله حیاتی امروز (11 اسفندماه) در بازدید از پایانه های مسافری راه آهن و فرودگاه اهواز با بیان اینکه نظارت بر اجرای پروتکل ها یکی از محورهای قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان است، گفت: در بازدیدی که از راه آهن و فرودگاه اهواز داشتیم پروتکل ها تا حدودی رعایت شده بود اما مهم ترین موضوع برای قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مقابله با کرونا، رعایت استفاده از یک سوم ظرفیت پایانه های حمل و نقل مسافرین در شهرهای با وضعیت قرمز استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: متأسفانه شاهد عدم رعایت استفاده از یک سوم ظرفیت پایانه های حمل و نقل مسافرین بودیم که پیرو آن تذکرات لازم داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه نتیجه آزمایش کرونا برای ورود به پایانه های خوزستان

لزوم ارائه نتیجه آزمایش کرونا برای ورود به پایانه های خوزستان