مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 16:002021-03-01ورزشي

نساجی درشرایط التهاب آور قرار دارد/ بازیکنان جدید اضافه می شود


سرمربی نساجی مازندران، با بیان اینکه تیمش همچنان درشرایط التهاب آور وحساسی قراردارد، گفت، سختی کارتیم نساجی اکنون به شرایط التهاب آوری بوده که درپی نتایج نیم فصل حاصل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید جلالی شامگاه دوشنبه پس از تساوی یک بریک تیمش نساجی مازندران برابر آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران افزود: البته وضعیت کلی بازیکنان تیم نساجی به نسبت به بازی های قبلی پیشرفت محسوسی حتی در شکل بازی داشته، اما چند بازیکن ما نیاز به زمان بیشتری برای خروج از این وضعیت دارند تا به شرایط مسابقه برسند.

وی تصریح کرد، که اگر تیم آرامش داشته باشد، در دریافت گل از حریف نیز با اشتباه مواجه نخواهد شد، همانند گلی که دربازی با آلومینیوم اراک دریافت کردیم.

نباید ساده گل بخوریم سرمربی تیم نساجی مازندران، از عملکرد شاگردانش وکم توجهی به انجام برخی تاکتیک های بیان شده توسط کادر فنی در جریان مسابقه ابراز نارضایتی کرد وگفت، از کاری که بچه ها در زمین انجام دادند ناراضی هستم، اما به لحاظ فرم بازی به مراتب بهتر از گذشته بودیم و توانستیم توپ را به خوبی به گردش در بیاوریم و با حریف درگیر شویم.

جلالی افزود: اینکه متأسفانه به ساده ترین شکل گل خوردیم، خیلی بد هست و درحالی که در نیمه دوم فقط یک توپ به سمت تیم نساجی آمد و متأسفانه همان یک موقعیت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نساجی درشرایط التهاب آور قرار دارد/ بازیکنان جدید اضافه می شود

نساجی درشرایط التهاب آور قرار دارد/ بازیکنان جدید اضافه می شود