مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-01بين الملل

3 سال حبس برای رییس جمهور اسبق فرانسه


سوء استفاده از قدرت در فرانسه کنار دیگر اتهامات در سخت گیرانه ترین حالت می تواند مجازات 10 سال حبس و جریمه یک میلیون یورویی (1.

2 میلیون دلاری) به همراه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رویترز، دادگاه فرانسه نیکولا سارکوزی رییس جمهوری اسبق فرانسه را درخصوص پرونده فساد مجرم خواند و او را به سه سال زندان محکوم کرد که دو سال آن تعلیقی است.

دادستانی فرانسه در جلسه دادگاه امروز برای نیکولا سارکوزی 66 ساله، درخواست حکم دو سال حبس قطعی و دو سال زندان تعلیقی کرده بود.

جلسات محاکمه رییس جمهوری پیشین فرانسه که بین سال های 2007 تا 2012 قدرت را در این کشور در دست داشت، از اواخر سال گذشته میلادی برگزار شد.

سارکوزی در جلسات پیشین دادگاه ارتکاب هر خلاف و اشتباهی را انکار کرده و گفته بود که قربانی دادستان هایی که بیش از حد در ورابط او جاسوسی کرده اند.

نیکولا سارکوزی رییس جمهور اسبق فرانسه با ماسک در 1 مارس 2021 وارد دادگاه محاکمه خود شد/ عکس: رویترز تصمیم دادگاه کیفری پاریس در پرونده شنود در حالی روز دوشنبه اعلام خواهد شد که نیکولا سارکوزی قرار است روز 17 مارس (27 اسفند) برای رسیدگی به اتهاماتش در یک پرونده دیگر بار دیگر در دادگاه حاضر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 سال حبس برای رییس جمهور اسبق فرانسه

3 سال حبس برای رییس جمهور اسبق فرانسه