مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 13:002021-03-01سياسي

ظریف: آمریکا تا تعهداتش را انجام ندهد، حق بازگشت به «برجام» را ندارد


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر امور خارجه در جلسه این کمیسیون گفت که آمریکا تا تعهداتش را انجام ندهد، حق ندارد به «برجام» برگردد.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر امور خارجه در جلسه این کمیسیون گفت که آمریکا تا تعهداتش را انجام ندهد، حق ندارد به برجام برگردد.

ابوالفضل عمویی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با وزیر امور خارجه، گفت: جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جهت پیگیری اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم، امروز با حضور وزیر امور خارجه برگزار شد.

وی بیان کرد: در این جلسه وزیر امور خارجه در تشریح روند اجرای قانون اقدام راهبردی توسط دولت تاکید کرد که مواد مختلف قانون، بر اساس زمانبندی آن در حال اجراست.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: وزیر امور خارجه با اشاره به اجرای ماده 6 قانون گفت که نمایندگی جمهوری اسلامی در وین، روز 27 مهر ماه نامه توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را به مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه کرد و پس از آن مدیرکل برای بررسی نحوه ادامه همکاری ایران و آژانس پس از اجرای قانون و در چارچوب پادمان، با پیشنهادهایی به تهران سفر کرد و از قبل به وی تاکید شده بود که اجرای قانون متوقف نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: آمریکا تا تعهداتش را انجام ندهد، حق بازگشت به «برجام» را ندارد

ظریف: آمریکا تا تعهداتش را انجام ندهد، حق بازگشت به «برجام» را ندارد