مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-01سياسي

حال خوب حوزه ارتباطات خراسان شمالی برای برگزاری انتخابات


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: حال حوزه ارتباطات استان برای برگزاری انتخابات در سال 1400 خوب است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: حال حوزه ارتباطات استان برای برگزاری انتخابات در سال 1400 خوب است.

احمد برادران در کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان، انتخابات را مظهر مشارکت مردم توصیف کرد و گفت: از 25 فرآیند انتخابات 24 فرآیند الکترونیکی است که موجب افزایش سرعت، دقت و امنیت انتخابات می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، وی افزود: به رغم تمامی محدودیت ها و تحریم ها از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز شاهد ارائه خدمات برجسته و قابل توجه در بخش های مختلف به ویژه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستیم.

برادران با تاکید بر اطلاع رسانی شایسته خدمات انجام شده از سوی نظام به مردم، افزود: در شرایط شیوع ویروس کرونا همه متوجه لزوم گسترش و توسعه حوزه ارتباطات شدند و امروز شاهد تحول بزرگی به ویژه در زمینه برگزاری کلاس های آموزشی مجازی، جلسات اداری ویدئو کنفرانسی و تجارت الکترونیک هستیم.

برادران با اشاره به وجود 700 دکل مخابراتی در استان، گفت: حال حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان خوب است و امروز بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال خوب حوزه ارتباطات خراسان شمالی برای برگزاری انتخابات

حال خوب حوزه ارتباطات خراسان شمالی برای برگزاری انتخابات