مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-01اقتصادي

مجوز مجلس برای پرداخت تسهیلات 3 میلیارد دلاری توسعه طرح های بالادستی نفت و گاز


مجلس با تصویب بندی از لایحه بودجه 1400 به بانک های تجاری و تخصصی برای «ارائه تسهیلات برای اجرای طرح های بالادستی نفت و گاز و توسعه ای با اولویت مناطق محروم» مجوز داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان خاتم الانبیاء برای طرحهای توسعه ای بالادستی نفت و گاز با اولویت میادین مشترک برای افزایش ضریب بازیافت مخازن و احیای میادین قدیمی و جمع آوری گازهای همراه بدون انتقال مالکیت نفت و گاز موجود در مخازن و تولیدی از آنها.

بر اساس ردیف 2 این تبصره، طرحهای توسعه ای و زیربنایی سازمان های توسعه ای بخش صنعت و معدن و بخش برق و منابع آب با مشارکت حداقل پنجاه و یک درصدی (51%) بخشهای خصوصی و تعاونی با اولویت مناطق محروم و کمترتوسعه یافته براساس مزیتهای منطقه ای و با تکیه بر جهت گیری های آمایش سرزمین.

بر اساس ردیف 3 این تبصره، به سرمایه گذاران بخشهای خصوصی، تعاونی و نهادهای عمومی غیردولتی و بسیج سازندگی برای طرحهای صنایع تکمیلی و تبدیلی محصولات کشاورزی و دامی و صنایع پتروشیمی، تسهیلات طرح های صنایع تکمیلی و تبدیلی کشاورزی، با اولویت بهسازی و نوسازی واحد های فعلی، طرح های آب و فاضلاب کل کشور و استان خوزستان و سیستان و بلوچستان، احداث واحد های جدید در نواحی روستایی و عشایری و در کنار قطب های تولید محصولات کشاورزی و مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مجلس برای پرداخت تسهیلات 3 میلیارد دلاری توسعه طرح های بالادستی نفت و گاز

مجوز مجلس برای پرداخت تسهیلات 3 میلیارد دلاری توسعه طرح های بالادستی نفت و گاز