مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-01سياسي

مشهد قطب المان های نوروزی کشور است


معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: مشهد به دلیل سابقه و تجربیات متعددی که در زمینه زیباسازی منظر شهری دارد به عنوان قطب المان های نوروزی شناخته می شود و در این حوزه الگوی سایر شهرهای کشور هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: مشهد به دلیل سابقه و تجربیات متعددی که در زمینه زیباسازی منظر شهری دارد به عنوان قطب المان های نوروزی شناخته می شود و در این حوزه الگوی سایر شهرهای کشور هستیم.

صدرا یوسفی در یکصد و بیست و سومین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که امروز در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: بی تردید یکی از مزیت های شهر مشهد در میان کلان شهرهای دیگر، برگزاری رویدادهای نوروزی مشهد است و کارنامه درخشان 12 ساله ما در این حوزه سندی بر این ادعاست.

وی ادامه داد: با استقرار شورای پنجم و رویکرد اعضای شورای اسلامی شهر به فعالیت های فرهنگی تحت عنوان مشهد؛ خانه بهار که همه ساله با هدف افزایش کیفی و کمی المان های شهری و زیباسازی منظر در نوروز برگزار می شد، امسال نیز به رسم سه سال متمادی شاهد برگزاری چهارمین دوره آن هستیم.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: به جرأت می توان گفت در فعالیت هایمان در رشته های هنری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد قطب المان های نوروزی کشور است

مشهد قطب المان های نوروزی کشور است