مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-01سياسي

خیز دوباره فوتی ها و بستری های کرونایی در استان بوشهر


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از خیز دوباره فوتی ها و بستری های کرونایی در این استان خبر داد و گفت: 87 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، خانمی با 62 سال سن بدون سابقه بیماری زمینه ای و به ترتیب خانم هایی با 69 سال سن، 70 سال سن و 80 سال سن با سابقه بیماری زمینه ای فشارخون در استان بوشهر به ثبت رسید.

مجموع جانباختگان به 889 نفر رسید دبیر ستاد مقابله با در استان بوشهر تاکنون 20 هزار و 309 نفر بوده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان باختگان کرونا در استان بوشهر تا 11 اسفندماه به 889 مورد رسیده است که از این تعداد 869 نفر مورد مثبت قطعی و 20 نفر مورد مشکوک بوده اند.

افزایش آمار مبتلایان زنگ خطر برای استان کشمیری بیان داشت: افزایش آمار مبتلایان زنگ خطری برای استان است که نیازمند رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تمام افراد است.

وی افزود: در این شرایط ویژه باید از سفر به استان های پرخطر پرهیز نموده و لازم است برای کنترل اپیدمی در حال حاضر میزبان شهروندان این استان ها نباشیم.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آحاد مردم خواهشمندیم دورهمی ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز دوباره فوتی ها و بستری های کرونایی در استان بوشهر

خیز دوباره فوتی ها و بستری های کرونایی در استان بوشهر