مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-01پزشكي

مرزهای کهگیلویه با خوزستان بسته شد


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با توجه به ابتلای یکی از شهروندان به ویروس جهش یافته انگلیسی از بسته شدن مرزهای کهگیلویه با خوزستان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با توجه به ابتلای یکی از شهروندان به ویروس جهش یافته انگلیسی از بسته شدن مرزهای کهگیلویه با خوزستان خبر داد.

محمدطاهر طیب زادگان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در پی ابتلای یکی از شهروندان دهدشتی به ویروس جهش یافته انگلیسی کووید19و فوت این شخص، جلسه تیم واکنش سریع به این موضوع با حضور کارشناسان مرتبط در دو بخش بهداشت و درمان در محل دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

وی بیان کرد: تشدید نظارت متولیان در بخش های مختلف بر رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا، کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان به ویژه در مناطق هم مرز با استان خوزستان و راه اندازی سریع پست های ایست و بازرسی و ایستگاههای نمونه گیری جهت تست رپید در این مبادی از مهمترین مواردی است که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طیب زادگان افزود: مقرر گردید کمیته رهگیری موارد تماس بیماران مبتلا به کرونا مستقر در ستاد مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه، نسبت به رهگیری موارد تماس بیماران کرونایی با اولویت رهگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای کهگیلویه با خوزستان بسته شد

مرزهای کهگیلویه با خوزستان بسته شد