مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-01سياسي

سبک زندگی قرآنی و تعلیم و تربیت اسلامی در جامعه ترویج شود


نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد: باید با برنامه ریزی لازم، سبک زندگی قرآنی و تعلیم و تربیت اسلامی در جامعه ترویج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا هدف توسعه فرهنگ قرآن، عترت، انس و الفت هر چه بیشتر دانشجویان و معلمان با مفاهیم نورانی کلام وحی توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود و اقدام بسیار ارزشمندی است.

وی افزود: قرآن حبل الله است، امت اسلامی باید با قرآن پیوند پیدا کند چون قرآن نور است و این نور به انسان روشنایی می دهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: همه ما دارای امکانات گوناگون، توانمندی های بسیاری، عقل، فکر، استعدادهای فراوان هستیم ولی اگر نور و روشنایی نباشد نمی توانیم راه را تشخیص و از این امکانات استفاده کنیم در همین راستا قرآن نور است و مسیر را برای انسان روشن می کند.

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: در امت اسلامی مشکلات مادی، معنوی، روحی، روانی، جسمی و عقب ماندگی ها و همچنین مشکلاتی از طرف دشمنان تحمیل شده است که راه برون رفت از این مشکلات قرآن به عنوان شفا بخشی سودمند است.

وی با بیان اینکه قرآن از ما می خواهد در برابر دشمن نفوذ نا پذیر و مستحکم و نسبت به یکدیگر مهربان و متحد باشیم گفت: امروز مشکل اصلی مسلمانان نداشتن پیوند ولایتی با یکدیگر است که چنانچه بر اساس آموزه های قرآن در میان امت اسلامی پیوند و اخوت شکل بگیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی قرآنی و تعلیم و تربیت اسلامی در جامعه ترویج شود

سبک زندگی قرآنی و تعلیم و تربیت اسلامی در جامعه ترویج شود