مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-01اجتماعي

استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری اردوهای راهیان نور


مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا استان مازندران گفت: یکی از ویژگی های راهیان نور مجازی، محدودیت نداشتن در تعداد مخاطب بود که توانستیم قشر بیشتری از جامعه هدف دانش آموزی را تحت پوشش قرار دهیم.

- مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا استان مازندران گفت: یکی از ویژگی های راهیان نور مجازی، محدودیت نداشتن در تعداد مخاطب بود که توانستیم قشر بیشتری از جامعه هدف دانش آموزی را تحت پوشش قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،محمد عباسپور درباره جزییات برگزاری اردوهای راهیان نور در شرایط کرونایی توضیح داد:بازه راهیان نور دانش آموزی امسال به صورت مجازی و در بستر برنامه شاد برای دانش آموزان مازندرانی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 450 هزار دانش آموز مازندرانی به همراه معلمان و بعضا به همراه خانواده از برنامه های تهیه شده برای این ایام بازدید داشتند، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده گروه های مستندساز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده و با حضور در یادمان های مختلف اقدام به تولید برنامه های متنوع کردند.

عباسپور با بیان اینکه اردوی راهیان نور مجازی جای سفر حضوری را نمی گیرد، یادآور شد: حضور در منطقه حال و هوای دیگری دارد، اما یکی از ویژگی های راهیان نور مجازی محدودیت نداشتن در تعداد مخاطب بود که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری اردوهای راهیان نور

استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری اردوهای راهیان نور