مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-01اقتصادي

افتتاح طرح توسعه میدان نفتی آذر با ظرفیت تولید روزانه 65 هزار بشکه نفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، رییس جمهور صبح امروز در مراسم طرح توسعه میادین نفتی آذر که و دوزادهم کارهای کم نظیری انجام شده و بهره برداری از گاز در این دولت  از 600 میلیون مترمکعب در روز به بالای 1000 میلیون رسیده است.

رییس جمهور با بیان اینکه برجام کار بسیار بزرگی در جهت احقاق حقوق مردم بوده و در جهت بهره برداری از منابع نفت و گاز نیز کارهای بزرگی انجام گرفته است، ادامه داد: در منطقه پارس جنوبی کارهای مهمی صورت گرفته است و در سال 1400  تلاش می شود عملیات های مهم تر و بزرگتری انجام شود.

اشتغال زایی برای 2200 نفربا افتتاح میدان نفتی آذر در ادامه یار احمدی مجری اجرای آذر نیز در این مراسم، گفت: امروز پس از توسعه و افتتاح رسمی این میدان 2200 نفر مشغول فعالیت بوده که 70 درصد آنها بومی هستند.

وی ادامه داد: برنامه توسعه نیروگاه چنگوله نیز در دستور کار قرار دارد و در صورت اخذ مجوزهای قانونی شاهد توسعه میدان چنگوله نیز خواهیم بود.

 حفاری های سخت در میدان آذر حبیبی مدیر توسعه میدان آذر نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه عملیات حفاری میدان نفتی آذر به دلیل پیچیدگی، نیازمند حفاری زیادی بوده زیرا لایه های کم فشار و پر فشار پشت هم قرار گرفته است، افزود: با توجه به ارائه آموزش های عملی و کاربردی این عملیات به خوبی انجام شده و نتایج آن مطلوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح توسعه میدان نفتی آذر با ظرفیت تولید روزانه 65 هزار بشکه نفت

افتتاح طرح توسعه میدان نفتی آذر با ظرفیت تولید روزانه 65 هزار بشکه نفت