مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-01اجتماعي

برگزاری رویداد استارت آپی فناوری های نوین


مدیر مرکز توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان گفت: رویداد استارت آپی فناوری های نوین با موضوع آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست در در 13، 14 و 16 اسفندماه در مشهد برگزار می شود.

- مدیر مرکز توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان خبر داد؛ برگزاری رویداد استارت آپی فناوری های نوین ایسنا/خراسان رضوی مدیر مرکز توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان گفت: رویداد استارت آپی فناوری های نوین با موضوع آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست در در 13، 14 و 16 اسفندماه در مشهد برگزار می شود.

سید ایمان شریعتی در گفت وگو با ایسنا در خصوص این رویداد استارت آپی اظهار کرد: این جشنواره، سومین جشنواره ای است که برگزار می شود و با هدف جذب، حمایت و پذیرش استارتاپ ها و مجموعه هایی که در حوزه آب مشغول به فعالیت هستند برگزار شده است.

با توجه به تجاربی که در دو جشنواره قبل داشتیم، تصمیم گرفتیم تا این رویداد را به صورت مستقل برگزار کنیم و برنامه ها منسجم تر در حال انجام است.

وی افزود: برنامه اجرایی این رویداد بر این اساس است که بر روی ایده های جدیدی که به یک محصول اولیه تبدیل شده اند در یک بازه زمانی دو روزه که حدود 54 ساعت است کار شود و این ایده ها، در مرحله پذیرش طرح ها از بین 20 طرح، حدود 10 طرح برای شرکت در این رویداد منتخب شده اند و در این 54 ساعت، کاری تیمی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد استارت آپی فناوری های نوین

برگزاری رویداد استارت آپی فناوری های نوین