مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-01سياسي

انتقاد نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از عدم نظارت بر مناطق گردشگری


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از عدم نظارت بر مناطق گردشگری انتقاد کرد و گفت: آنهایی که دنبال فرهنگ فرانسه هستند بدانند که کارشان شکست خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در دیدار با ائمه جمعه و مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس ضمن تبریک و تهنیت ایام ماه رجب، گفت: گزارش دریافتی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی این شهرستان برای ما بیش از پیش اتمام حجت بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به تهدیدات فرهنگی و برنامه دشمن برای ضربه زدن به باورها و ارزش های دینی مردم، اظهار داشت: برای جلوگیری از یک خلاف که مغایرت با قانون و شرع است و اصلاً خلاء قانونی نداریم، بلکه نمی خواهند کار را در چارچوبه قانون و شرع جلو ببرند.

وی در ادامه افزود: گاهی ممکن است در بعضی از جزییات خلاء قانونی داشته باشیم اما برای اینکه یک عده بیایند و در جامعه فساد کنند و آن را ترویج دهند، در مجموعه اختیارات قوه قضاییه و ضابطین آن خلاء قانونی نداریم.

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: این فرافکنی ها تفسیر همان چیزی است که اعضای حاضر در جلسه با انتقادات و یا نظرات مختلف بیان فرمودند که مسئولین نمی خواهند، کجایش خلا قانونی داریم؟ وی در ادامه به گلایه های مختلف مردم از عدم نظارت بر گردشگری در شهرستان طبس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از عدم نظارت بر مناطق گردشگری

انتقاد نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از عدم نظارت بر مناطق گردشگری