مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-01سياسي

دور سفر های نوروزی 1400 خط بکشید، اما با مداد!


قصد سفر در نوروز را دارید؟ فعلا بهتر است دور این کار را خط بکشید، اما نه با رنگ قرمز و نه با خودکار، خودنویس و هر وسیله دیگری که قابل پاک شدن نباشد، بلکه با مداد و آن هم خیلی کمرنگ!به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به فاصله کمتر از سه هفته تا پایان سال و در حالی که بسیاری از مردم به روال هر سال مهیای انجام سفر های نوروزی می شوند، تشتت در میان مسئولان برای تصمیم گیری در این خصوص به اوج رسیده است تا جایی که وزیر بهداشت مدعی است که آنقدر در تصمیمات بیرون مانده که بهتر است مدیر مرده شورخانه خطابش کنند و معاون وی تاکید می کند که فعلا تصمیمی برای نوروز گرفته نشده و تصمیم گیری ها بر اساس مصوبات قبلی و محدودیت های جاری کرونایی در کشور است.

آن گونه که ساعاتی پیش حریرچی در گفتگو با رسانه ملی اعلام کرد، جز خوزستان که محدودیت های شدید کرونایی (مثل اجبار به داشتن تست پی سی آر منفی برای سفر هوایی از مبدا این استان) در آن اعمال می شود، فعلا وضعیت به همان روال سابق است و سفر به شهر های نارنجی و قرمز و چند شهر گردشگر پذیر مانند اصفهان، با خودروی شخصی ممنوع است، اما با قطار، اتوبوس و هواپیما منعی ندارد.

وضعیتی که تا این لحظه انجام سفر نوروزی را به بسیاری از نقاط کشور ممکن می کند!این در حالی است که به تاکید برخی مسئولان مانند فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور سفر های نوروزی 1400 خط بکشید، اما با مداد!

دور سفر های نوروزی 1400 خط بکشید، اما با مداد!