مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-01حوادث

در سقوط آسانسور 2 نفر مجروح شدند


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از سقوط اتاقک آسانسور که منجر به مجروح شدن دو نفر از شهروندان شد، خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از سقوط اتاقک آسانسور که منجر به مجروح شدن دو نفر از شهروندان شد، خبر داد.

رضا میرزایی در گفت و گو با ایسنا در تشریح این خبر بیان کرد: طی تماس تلفنی با سامانه 125 در ساعت 9 و 8 دقیقه صبح امروز 11 اسفندماه از این حادثه آگاه شدیم.

وی محل وقوع این حادثه را در بلوار آزادگان دانست و اظهار کرد: پس از اعلام وقوع حادثه بلافاصله تیم تخصصی نجات این سازمان از ایستگاه های شماره 2 و 4 در محل حادثه حضور یافته و امداد رسانی به دو نفر مصدوم را که از طبقه اول به دلیل سقوط اتاقک آسانسور دچار حادثه شده بودند، آغاز شد.

میرزایی افزود: مصدومان که به دلیل نقص فنی و عدم رعایت نکات ایمنی در سیستم فنی آسانسور دچار سقوط و حادثه شده بودند در کمترین زمان ممکن توسط نجاتگران سازمان آتش نشانی از داخل کابین آسانسور که به طبقه همکف سقوط کرده بود خارج و جهت انجام امور درمانی به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان به شرکت های نصب آسانسور های ساختمانی و صنعتی توصیه کرد: با رعایت کردن اصول ایمنی و استاندارد از حوادث جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سقوط آسانسور 2 نفر مجروح شدند

در سقوط آسانسور 2 نفر مجروح شدند