مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-01فرهنگي

«همسایه بغلی؛ هیولای مردابِ گل ختمی» منتشر شد


جلد دوم مجموعه کتاب همسایه بغلی با عنوان «هیولای مردابِ گل ختمی» نوشته گری گیزلین با ترجمه عاطفه حق وردی از سوی نشر صاد برای نوجوانان منتشر شد.

- جلد دوم مجموعه کتاب همسایه بغلی با عنوان هیولای مردابِ گل ختمی نوشته گری گیزلین با ترجمه عاطفه حق وردی از سوی نشر صاد برای نوجوانان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی نشر صاد، جلد دوم مجموعه کتاب همسایه بغلی با عنوان هیولای مردابِ گل ختمی نوشته گری گیزلین با ترجمه عاطفه حق وردی از سوی نشر صاد برای نوجوانان منتشر شد.

در جلد دوم مجموعه داستان همسایه بغلی با عنوان هیولای مردابِ گل ختمی هارولد این بار به همراه همسایه های عجیب وغریبش با یک هیولای افسانه ای روبه رو می شود که در مرداب زندگی می کند.

این داستان معمایی-ترسناک با اتفاقاتی هیجان انگیز و شخصیت هایی غیرمتعارف اثری خواندنی و سرگرم کننده برای کتابخوانان خواهد بود.

گری گیزلین نویسنده فرانسوی-اسپانیایی مجموعه چند جلدی همسایه بغلی گولز است که آن را در ژانر معمایی-ترسناک برای گروه سنی نوجوان نوشته است.

او مدرک ادبیات و زبان شناسی خود را از دانشگاه پاریس دریافت کرده و تاکنون داستان های متعددی برای کودکان و نوجوانان نوشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همسایه بغلی؛ هیولای مردابِ گل ختمی» منتشر شد

«همسایه بغلی؛ هیولای مردابِ گل ختمی» منتشر شد