مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-01پزشكي

بالغ بر 20 هزار آزمایش از بیماران کرونایی در بابل رایگان انجام شد


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل از انجام بیش از 20 هزار نمونه از بیماران کرونایی و افراد جامعه با هزینه حدود 60 میلیارد ریال به صورت رایگان در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل از انجام بیش از 20 هزار نمونه از بیماران کرونایی و افراد جامعه با هزینه حدود 60 میلیارد ریال به صورت رایگان در این شهرستان خبر داد.

رضا قدیمی گفت: با توجه به پیدایش اپیدمی بیماری ناشناخته کووید 19 و ضرورت تهیه اطلاعات دقیق از جنبه های مختلف اپیدمیولوژیکی، آزمایشگاهی و تشخیصی، درمانی، عوارض و غیره انجام پروژه های تحقیقاتی در کوتاه ترین زمان در اولویت معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بابل قرار گرفت.

وی گفت: در این راستا، از اسفند سال گذشته تاکنون بیش از 80 طرح تحقیقاتی در حیطه های مختلف تصویب و اجرا گردید که نتایج حاصل از آن ضمن انتشار بیش از 40 مقاله در مجلات معتبر، به طور مستقیم در امور پیشگیری، تشخیص و درمان بیماران و افراد جامعه به کار گرفته شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: همچنین محققین دانشگاه علوم پزشکی بابل، در 3 طرح پژوهشی ملی و بین المللی نیز مشارکت داشته که نتایج آن ارزشمند انتشار و به کارگرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 20 هزار آزمایش از بیماران کرونایی در بابل رایگان انجام شد

بالغ بر 20 هزار آزمایش از بیماران کرونایی در بابل رایگان انجام شد