مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-01سياسي

معرفی برگزیدگان جشنواره شهیدغنی پور/ «من از دکمه می ترسم» کتاب سال شد


در آیین پایانی جشنواره ادبی شهید حبیب غنی پور هیئت داوران پس از چند جلسه بحث و تبادل نظر، دو اثر را به عنوان «اثر برگزیده» (کتاب سال) و «اثر تقدیری» معرفی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس،دواران بخش کودک نوزدهمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنی پور، دو کتاب در این حوزه، به عنوان کتاب سال و اثر تقدیری انتخاب و معرفی شدند.

* بخش کودک: کفش های بافتنی از بقیه جلو زد و کتاب من از دکمه می ترسم کتاب سال شد محمد ناصری عضو شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه (ع) و دبیر این دوره از جشنواره، اعلام کرد: داوران این بخش پس از بررسی دو هزار اثر (رسیده و یا تهیه شده) در حوزه کودک سال 1397، اعم از خلاق و بازنویسی- طی چند مرحله ارزیابی و انتخاب- 41 اثر را برای مرحله دوم برگزیدند و از میان این آثار، 6 اثر را به عنوان نامزدهای نهایی معرفی کردند که این آثار در اطلاعیه های قبلی جشنواره معرفی شده اند.

 اما پس از معرفی رسمی نامزدها، هیئت داوران این بخش پس از چند جلسه بحث و تبادل نظر، دو اثر زیر را به عنوان اثر برگزیده (کتاب سال) و اثر تقدیری معرفی کردند: - کتاب کفش های بافتنی نوشته کلر ژوبرت از انتشارات به نشر به دلیل پرداخت داستانی مناسب، ایده نو و درونمایه ارزشمند، به عنوان اثر تقدیری دوره نوزدهم بخش کودک - کتاب من از دکمه می ترسم نوشته هدی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان جشنواره شهیدغنی پور/ «من از دکمه می ترسم» کتاب سال شد

معرفی برگزیدگان جشنواره شهیدغنی پور/ «من از دکمه می ترسم» کتاب سال شد