مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-01اقتصادي

اتصال شرکت های آب و فاضلاب به سامانهٔ «مدیریت ارتباط با مشتریان»


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تمامی شرکت های آب و فاضلاب تا پایان سال به سامانهٔ «مدیریت ارتباط با مشتریان» متصل می شوند.

- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تمامی شرکت های آب و فاضلاب تا پایان سال به سامانهٔ مدیریت ارتباط با مشتریان متصل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، محمدرضا جانباز هدف از اجرای طرح های ساز و کاری را ارتقای فرآیندها و چابک سازی در ارائهٔ خدمات عنوان کرد و اظهار داشت: از طریق سامانهٔ مدیریت ارتباط با مشتریان، متولیان خدمات رسانی به مشترکان، مطلع می شوند که درخواست مشترکین چیست و زمینهٔ اتفاقات در کدام مناطق و در چه بازهٔ زمانی بیشتر است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همچنین کارکردهای مختلف سامانهٔ ارتباط با مشتریان را شامل داشبورد حوادث آب، فاضلاب و خدمات مشترکین و بازخورد مشترکین برشمرد و افزود: بر اساس توافق های منعقد شده با سازمان هایی اعم از پُست جمهوری اسلامی، اطلاعات مکان محور نیز در این سامانه وارد و عملیاتی خواهد شد.

جانباز در عین حال با تشریح اقدام های انجام شده در چارچوب تاکید وزارت نیرو برای توجه بیشتر به روستاییان گفت: در قالب این طرحِ سازوکاری و نیز با یکپارچه سازی خدمات شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، سعی کردیم که فرصت بیشتری به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال شرکت های آب و فاضلاب به سامانهٔ «مدیریت ارتباط با مشتریان»

اتصال شرکت های آب و فاضلاب به سامانهٔ «مدیریت ارتباط با مشتریان»